Gasten kunnen er bijzondere foto’s maken. Tijdens de actiedagen verloot de hotelketen een overnachting voor twee personen. ‘We willen hiermee het publiek op ludieke wijze een memorabele hotelervaring laten beleven,’ aldus NH Hotels.
De hotelkamer op kop – inclusief een pratende koffer die mensen uitnodigt – is van 2 tot 4 september in Amsterdam. Hij was al in München, Frankfurt, Hamburg en Düsseldorf. Brussel is deze week aan de beurt en Amsterdam volgt dus begin volgende maand.
De koffer spreekt voorbijgangers aan en nodigt hen uit om in een hotelkamer van NH Hotels ‘op hun kop te gaan staan’, een foto te maken en die op social media te plaatsen. Op elke actiedag verloot de hotelketen een overnachting voor twee personen. ‘Tijdens deze actie gaat het om persoonlijk contact met de mensen in de stad. Wanneer het publiek na deze actie een memorabele hotelervaring heeft beleefd en met een glimlach op het gezicht wegloopt dan is de missie van NH Hotels geslaagd.
Bekijk hieronder een video van de making-of van de hotelkamer:
NH Hotels
NH Hotel Group is internationale hotelketen met bijna 350 hotels in Europa, Noord- en Zuid-Amerika. Vanaf 2019 werkt NH Hotel Group samen met Minor Hotels aan de integratie van de hotelmerken in één bedrijfsportfolio in meer dan 50 landen wereldwijd. Samen heeft de groep meer dan 500 hotels met acht merken: NH Hotels, NH Collection, nhow, Tivoli, Anantara, Avani, Elewana en Oaks.