Krush ontbijtgranen wint Columbus Trophy 2020

Krush ontbijtgranen wint Columbus Trophy 2020
Het podium in 2020: vlnr: Margot Vandevoort (Willicroft), Stijn Sommerdijk (MoldBrothers), Heidi Alemans (Krush) en Charles van Goch (initiator Columbus Trophy).

Na een lange aanloop, met meer dan 70 aanmeldingen, is de winnaar van de Columbus Trophy 2020 bekend. Tijdens de Digital selling summit, waarbij het thema 'Offline Needs Online' centraal stond, ging Heidi Alemans, oprichter van ontbijtgranenmerk Krush, er dit jaar met de winst vandoor.

Dit jaar kon de Columbus Trophy, zoals vele evenementen, niet in haar oorspronkelijke vorm doorgaan. Er werd een speciale livestream middag georganiseerd: De Digital Selling Summit, waarbij het thema ‘Offline Needs Online’ centraal stond. Het motto: online wordt steeds belangrijker, maar offline blijft nodig om op informele wijze met elkaar te kunnen blijven netwerken over ontwikkelingen in de markt.

Onderdeel van de summit was de bekendmaking van de winnaar van de Columbus Trophy 2020. Heidi Alemans liet met Krush Stijn & Joost Sommerdijk van Moldbrothers achter zich op de tweede plaats. Brad Vanstone & Margot Vandevoort van Willicroft maakten de top-3 compleet.

Krush maakt ontbijtgranen van ingrediënten die er niet helemaal perfect uitzien en normaliter vernietigd zouden worden. Duurzaamheid staat daarbij centraal. Krush is al veelvuldig te vinden bij het ontbijt in hotels.

Columbus Trophy

De Columbus Trophy is een aanmoedigingsprijs voor jonge ondernemers. Innovatieve en unieke ideeën binnen de horeca, maar bovenal de ondernemer, staan centraal. Deelnemers bedenken een uniek horecaconcept dat mede kan worden gerealiseerd door deze aanmoedigingsprijs.

De prijs is geïnitieerd door Charles van Goch, oprichter van HotelloTOP en horecauitzendbureau Mise en Place.