Snackpoint op plek 61 in de Horeca Top 100

Snackpoint op plek 61 in de Horeca Top 100
Roger Gielen met zijn protegés, Lestie Dams (links) en Bente Vallinga. Foto: Koos Groenewold.

De formule Snackpoint is dit jaar geëindigd op plek 61 van de Horeca Top 100. De omzet steeg met bijna 21 procent ten opzichte van 2017.

Snackpoint draaide in 2018 een omzet van 29,3 miljoen euro. Roger Gielen geeft dan ook een 8 aan het afgelopen jaar. De directeur van Snackpoint is te spreken over de groei die zijn formule doormaakte. Met name op het gebied van marge, omzet en aantal vestigingen.

Omzetgroei en nieuwe vestigingen in 2019

Dat laatste tikte dit jaar de 90 aan. Een hoogtepunt, aldus Gielen. De Limburger heeft het getal 5 als doelstelling voor 2019. Hij verwacht een omzetgroei van 5 procent, 5 nieuwe vestigingen te openen én 5 fte te kunnen toevoegen aan het personeelsbestand.

Ook wordt er dit jaar een kwart miljoen euro vrijgemaakt voor investeringen. Dat gaat onder meer in die nieuwe vestigingen zitten, maar ook in kennis en toekomstgerichtheid.

Vorig jaar stond Snackpoint op plaats 64 van de Horeca Top 100.

Bekijk hier de complete Horeca Top 100 2019