Beste Big Bread Kitchen-vestiging van 2022 staat in Naaldwijk

Beste Big Bread Kitchen-vestiging van 2022 staat in Naaldwijk

De beste Big Bread Kitchen (BBK) van 2022 staat in Naaldwijk. De vestiging scoorde afgelopen jaar het hoogst op basis van door ProFri uitgevoerde mystery visits en is daarvoor in het zonnetje gezet tijdens de landelijke franchisedag. Calvin Schut van BBK Naarden won de gastvrijheidsprijs met een score van 100 procent.

De best scorende vestigingen van Big Bread Kitchen zijn gehuldigd tijdens de franchisedag op maandag 12 december. ‘Ze zijn allemaal bezocht door mystery guests van ProFri’, vertelt Miranda van Wijk namens Big Bread Kitchen. ‘De top 3 is tot stand gekomen op basis van deze beoordelingen.’

Best en Voorthuizen

De hoogste cijfers waren voor Liwei Zhang & Shuanglin Zheng, eigenaren van BBK Pijletuinen Naaldwijk. Van Wijk: ‘Maar liefst 99 van de te behalen honderd punten. Gevolgd door David van Harten van BBK Best (98 punten) en Xiaojun Zhang, Huifhang Hu en Ko Woo van BBK de Uitdaging Voorthuizen (97 punten).’

100 procent score op gastvrijheid

BBK Naarden kreeg de gastvrijheidsprijs uitgereikt, omdat deze een score van 100 procent behaalde op het onderdeel gastvrijheid. Eigenaar Calvin Schut was vorig jaar de beste scorende ondernemer overall, nadat hij in mei dat jaar van start was gegaan onder de vlag van Big Bread Kitchen. De ondernemer noemde ‘het hele plaatje’ de kracht van zijn zaak.

Daarover vertelde hij destijds tegen Misset Horeca: ‘Ik ben zelf nog jong en werk met jonge mensen die ik zelf opleid. Alle medewerkers hebben heel veel zin in hun werk. De uitstraling is fris en schoon, we hebben het design aangepast en de marketing heb ik uitbesteed en is in goede handen.’

Nieuwe zaken

De prijzen werden uitgereikt door Cora van Mora. De franchisedag werd ook aangegrepen om de in de afgelopen zes maanden geopende vestigingen in de schijnwerpers te zetten. ‘Nummer 3 Voorthuizen, Jan van Hassel van Heeswijk-Dinther en Amail Zafari van Soesterberg’, aldus van Wijk.

Groeiplannen

Recent meldden formule-eigenaar Sheng Chen en formulemaneger Antoon Augustinus aan Misset Horeca dat ze grote plannen hebben met Big Bread Kitchen. De komende tien jaar moet het aantal vestigingen groeien van dertig naar honderd.

Om dat te realiseren, richt de filosofie van het duo zich op de zes P’s: product, prijs, personeel, plaats, promotie en proces. ‘Als dat totaalpakket klopt, dan speelt de economie veel minder een rol.’