Strategische samenwerking Martinair Party Service en Hutten

Strategische samenwerking Martinair Party Service en Hutten
V.l.n.r.: Erwin Verschoor (MPS), Miranda Hesselmans (MPS), Collin Schoonens (Hutten) en Drees Peter van den Bosch (Hutten).

Hutten en Martinair Party Service (MPS) food & design zijn voornemens om per 1 juli hun krachten te bundelen. MPS gaat als zelfstandig merk verder binnen Hutten.

Voor Hutten betekent deze strategische samenwerking een versterking van haar positie in de Randstad en een mooie groei van de eventstak. Voor MPS is het een mogelijkheid om de drang naar verduurzaming en groei nog meer kracht bij te zetten.

'Duurzaamheid is alsmaar belangrijker, voor ons en onze opdrachtgevers', aldus Erwin Verschoor, directeur MPS. 'Hutten hanteert een uitgebreid en beproefd duurzaamheidsbeleid en we delen dezelfde ambitie om op dit vlak te blijven innoveren. Ik kijk ernaar uit om hierin samen op te trekken.'

Zowel Erwin Verschoor als Miranda Hesselmans blijven aan als management van MPS. Ook zal het huidige team van MPS in dienst blijven en wordt er gewerkt vanuit hun huidige locatie.

Collin Schoonens, directeur commercie bij Hutten ziet de samenwerking met MPS als een bijzondere stap voor Hutten. 'Hutten voegt hiermee een mooi bedrijf met veel ervaring en ambitie toe. Met de samenwerking vullen we elkaar aan in kennis, creativiteit en daarmee slagkracht. Hierdoor versterken we onze onderscheidende positie voor opdrachtgevers.'