Sergio Herman en Nick Bril lanceren eigen shirts  

Sergio Herman en Nick Bril lanceren eigen shirts  

Topchef Sergio Herman brengt een eigen T-shirtlijn op de markt. Hij doet dit met chef Nick Bril, met wie hij sterrestaurant The Jane in Antwerpen runt. Samen met het Belgische 'Addmyberry' bedachten ze een aantal ontwerpen in de sfeer van The Jane.

Op de shirts staan typische uitspraken van Sergio Herman zoals ‘buzze geven’. Ook zijn er shirts met ‘raw meat’ en ‘hero day’. Op het label in de t-shirts staat een qr code die verwijst naar exclusieve filmpjes die een inkijkje geven in de drive en de inspiratie van Nick Bril en Sergio Herman.

De T-shirtlijn is onder meer verkrijgbaar via de website van Addmyberry. Addmyberry kwam eerder al in het nieuws door een ontwerp van de Antwerpse kunstenaar Luc Tuymans. Ook voetballer Dennis Praet liet zich linken aan de hippe t-shirts. Fotograaf Sam De Backer maakte de drie korte filmpjes rond de drive en de inspiratie van de topchef.

Bitter en Salt

Sergio Herman verkoopt via Sergiohermanshop.com ook al t-shirts. In samenwerking met Pieter Loridon en Zöe van Gastel van Myshirt zijn deze t-shirts ontworpen. Het concept van deze shirts draait rond de smaak. Deze eerste reeks die is uitgebracht is ‘Bitter’ en ‘Salt’ Op een van de shirts staat bijvoorbeeld ‘No time for Bitterness.’ Via de webshop van Herman waren al wel diverse bedrijfskleding zoals schorten en buizen te koop, nooit eerder kleding voor de vrije tijd.