The Rough Kitchen opent op De Pier Scheveningen

The Rough Kitchen opent op De Pier Scheveningen

Negen ondernemers zullen binnenkort hun deuren openen op vernieuwde Pier van Scheveningen. Onder hen zeven foodconcepten, waarvan The Rough Kitchen het bekendst is.

De Pier in Scheveningen heeft de negen ondernemers bekendgemaakt die hun deuren openen voor het publiek. De bekendste naam is ongetwijfeld The Rough Kitchen van Jord Althuizen, die ook al in de Amsterdamse Foodhallen staat. Op zowel het beneden- als het bovendek en het Zuidereiland zijn binnenkort kiosken en terrassen gevestigd met vernieuwende food-, drink- en shoppingconcepten.

De food-ondernemers die hun deuren openen op De Pier zijn:

Firma Pickles Burgers & Wines
Burgerrestaurant en wijnbar in één.

The Rough Kitchen
Concept van carnivoren in hart & ziel met royaal aanbod aan handpicked  micro-brews van kleine onafhankelijke bierproducenten. 

Shack
Elke maand een nieuwe foodtruck crew die signature dishes en verrassende cocktails passend bij de gerechten serveert. 

Friterie Par Hasard
Maakt verse frites en snacks uit eigen keuken en is geïnspireerd door de traditionele Belgische frituur.

Bar De Pier
Assortiment aan drank en snacks om direct te consumeren of om mee te nemen.

Pier Zuid
Restaurant op het Zuidereiland van De Pier met zonnig terras boven zee.

Kust
Werkt met lokale, pure producten en heeft een typische Hollandse (Scheveningse) keuken met o.a. oma’s gehaktballen en ouderwetse stamppotten.

Pijlers van De Pier
KondorWessels Vastgoed (VolkerWessels) en DanZep kochten in oktober 2014 De Pier. Naast de pijlers winkelen en sporten, eten en drinken, inspiratie en educatie, sport en avontuur, cultuur en muziek, komt er een wisselend programma van events op zo'n 10.000 vierkante meter, verspreid over het benedendek, het bovendek en het zuidereiland.