Het Nederlands Kokspanel is vernieuwd

Het Nederlands Kokspanel is vernieuwd

Het Nederlands Kokspanel, het onderzoekspanel voor de B2B foodsector, is opnieuw op de kaart gezet met een vernieuwde website en logo. Het panel richt zich met de herlancering nog meer op het delen van kennis voor zowel fabrikanten als horecagelegenheden.

De herlancering valt samen met het 20-jarig bestaan van het panel. 'Op de nieuwe website willen we meer informatie gaan delen met onze panelleden. Van alle inzichten die we vergaren in onze onderzoeken mag natuurlijk iedereen wijzer kunnen worden. Zo doen we wat terug voor onze belangrijkste bron van informatie: de hardwerkende mensen in de horeca en foodsector', aldus Carolien Plevier, eigenaar van Het Nederlands Kokspanel.

Het Nederlands Kokspanel verzamelt inzichten en helpt het aanbod van fabrikanten beter af te stemmen op de professionele gebruiker. Dankzij de panelleden kunnen leveranciers hun producten en merken verbeteren. Het panel is altijd op zoek naar enthousiastelingen in de sector die mee willen doen aan onderzoeken. Plevier: 'Een win-win situatie voor zowel de foodprofessional als leveranciers. Zo kan de foodprofessional een belangrijke mening verkondigen richting de fabrikanten, zodat het aanbod en de service alleen maar beter wordt. '

Het Nederlands Kokspanel telt ongeveer 20.000 leden en is begin dit jaar overgenomen door Group7: bureau voor food-commerce.