Stan&Co lanceert reserveringssysteem via Google Voice

Stan&Co lanceert reserveringssysteem via Google Voice
Stan en Co in Arnhem. Beeld: Victor van Leeuwen

Bar-restaurant Stan&Co, onderdeel van Debuut Horeca, lanceert de mogelijkheid tot het reserveren van een tafel via Google Voice. Met 'Hè Google, praat met Stan@Co" activeert de gast de Voice Assistent, die je binnen een paar stappen een reservering laat maken.

Hiermee wil het bedrijf laten zien dat haar gasten de mogelijkheid hebben om op alle plekken en op elk moment kunnen reserveren bij hun restaurants. 'Reserveren moet ten alle tijden zo makkelijk mogelijk gemaakt worden, of je dit nou wilt doen wanneer het koken mislukt of terwijl je onder de douche staat', aldus Thomas van Ringen, Digital Marketing Manager van Debuut Horeca.

Debuut Horeca heeft als doel om toonaangevend te zijn in gastvrijheid door veelzijdige en spraakmakende horecaconcepten neer te zetten en te anticiperen op nieuwe ontwikkelingen. Momenteel ligt de focus van de Voice Assistent op reserveren bij de vestigingen van Stan&Co. In de toekomst wil Debuut meer mogelijkheden gaan invoeren zoals allergeneninformatie en solliciteren via de Voice Assistent.

Reserveren

Debuut Horeca is een organisatie die onderscheidende horeca beheert en ontwikkelt in Nederland. Met 32 locaties, 18 formules, 3 miljoen gasten en een omzet in 2018 van 52 miljoen is Debuut Horeca een belangrijke speler in de horecawereld. Horecaconcepten die onder Debuut Horeca vallen; Stan&Co, Popocatepetl The Mexican, Beers & Barrels, De Vooruitgang, Breakaway en Belgian Beer Café Olivier. Recent opende Stan&Co Amsterdam haar deuren in Capital C aan het Weesperplein. Stan&Co Den Haag opende in december 2019 aan het Buitenhof.