NH Hotel Group lanceert digitaal platform voor personaliseren verblijf

NH Hotel Group lanceert digitaal platform voor personaliseren verblijf

NH Hotel Group introduceert het Mobile Guest Experience platform: een digitale oplossing om de sociale afstandsnorm beter te hanteren en oppervlaktecontact te verminderen. Het platform dient als handige schakel om op een servicegerichte en veilige manier het verblijf te personaliseren.

Om in tijden van sociale afstand en drastische hygiënemaatregelen de service en gastervaring op een zo hoog mogelijk niveau te houden, heeft NH Hotel Group de Mobile Guest Experience geïntroduceerd.

Met de Mobile Guest Experience wil NH Hotel Group de gast een gepersonaliseerde ervaring bieden op een veilige en verantwoorde manier. ‘Ondanks dat er zo min mogelijk menselijk contact plaatsvindt, willen we ervoor zorgen dat onze gasten hun verblijf nog steeds helemaal op maat kunnen maken’, aldus Maarten Markus, Managing Director Northern Europe. “We zetten hiermee weer een nieuwe stap in de digitalisering van onze services, waarbij we de omgeving zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken. De Mobile Guest Experience vormt een mooie aanvulling op de hoogstaande service van onze hotel teams waar NH Hotel Group bekend om staat.”

Deze digitale omgeving combineert praktische informatie over het hotel en toegang tot de belangrijkste diensten zoals roomservice, reservering van spa, fitnessruimte of restaurant, en de mogelijkheid om eten en drinken te bestellen uit de virtuele minibar of andere extra services.

Daarnaast is er binnen de digitale omgeving ook informatie te vinden over de plaats waar het hotel zich bevindt, zoals tips voor bezienswaardigheden. Dit alles vanaf de eigen mobiele telefoon, tablet of laptop, zodat gasten hun verblijf volledig kunnen personaliseren. Het digitale platform zal in alle NH, NH Collection en nhow hotels in Nederland en België beschikbaar zijn.

Feel Safe at NH

NH Hotel Group heeft een aantal aanpassingen gemaakt in de operationele processen in de hotels om de gezondheid en veiligheid van gasten en medewerkers wereldwijd te waarborgen. Onder de nieuwe maatregelen in het zogenoemde ‘Feel Safe at NH’ keurmerk vallen onder andere de digitalisering van hotel services, de aanpassing van desinfectieprocessen, het implementeren van sociale afstandsnormen en het gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen. Veiligheid staat dus te allen tijde voorop tijdens een verblijf in een NH hotel, zonder in te leveren op de services en gastvrijheid.

Mobile Guest Experience

Focus op digitalisering

NH Hotel Group is al een tijd bezig met het doorvoeren van digitale ontwikkelingen. Eind 2018 werd Fastpass gelanceerd, een applicatie die voor het eerst drie diensten van een online applicatie combineerde: Online Check-in, Choose Your Room en Online Check-out. Nu zet het bedrijf weer een stap voorwaarts in het integreren van technologische oplossingen.

Over NH Hotel Group

Met ruim 350 hotels is NH Hotel Group een internationale speler en toonaangevende operator van hotels in Europa en Amerika. Sinds 2019 werkt NH Hotel Group samen met Minor Hotels aan de integratie van hun hotelmerken onder één overkoepelend bedrijfsmerk dat inmiddels in meer dan vijftig landen over de hele wereld vertegenwoordigd is. Samen hebben de twee groepen meer dan 500 hotels in hun portefeuille, die in acht merken zijn ondergebracht: NH Hotels, NH Collection, nhow, Tivoli, Anantara, Avani, Elewana en Oaks.