Grolsch-cafés in actie voor Glazen Huis

Grolsch-cafés in actie voor Glazen Huis

In zo'n 200 Grolsch-horecagelegenheden in Nederland wordt dindagavond 11 december de 3FM Serious Request P(L)OP Quiz gehouden. In teams kan worden meegedaan aan deze quiz. Doel is om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de Glazen Huis-actie in Enschede.

Naast de speciale blikken die Grolsch voor 3FM Serious Request in de markt zet, organiseert de brouwer samen met haar horecaklanten middels de P(L)OP Quiz een bijzondere inzamelactie. Voor deelname aan de quiz gaat van elke Grolsch-horecagelegenheid 50 euro naar het goede doel.

Daarnaast kan iedere deelnemende horecagelegenheid gedurende de avond op eigen initiatief extra geld inzamelen, bijvoorbeeld door geld te vragen van gasten voor deelname. Grolsch is één van de partners van de actie van 3FM.

Glazen Huis in Enschede

Edwin Blom, directeur verkoop Koninklijke Grolsch, over de actie: ‘We hopen met dit initiatief zoveel mogelijk mensen naar de horeca te trekken. Het zou geweldig zijn om die avond samen met horecapartners én consumenten een mooi bedrag in te zamelen voor de Glazen Huis-actie in Enschede.’

Tijdens de P(L)OP Quiz wordt in vijf spannende rondes de popmuziekkennis van de verschillende teams getest. Uiteraard is er voor het winnende team een unieke prijs beschikbaar. Belangstellenden zijn van harte welkom om deel te nemen aan de quiz bij één van de deelnemende horecagelegenheden.

Een overzicht van de deelnemende bedrijven is te vinden op Grolsch.nl. De exacte aanvangstijden zijn op te vragen bij de betreffende horecagelegenheid.

Bron: APS/ANP