nieuws

Opdrachtgevers evenementen willen graag één aanspreekpunt

Catering

Opdrachtgevers in de evenementenbranche willen graag één aanspreekpunt voor catering, locatie en andere diensten. Dat is gebleken uit het Evenementenonderzoek van het Nidap, het bureau voor strategisch marktonderzoek.

Opdrachtgevers evenementen willen graag één aanspreekpunt

Korte lijnen en snel kunnen schakelen, worden belangrijk gevonden. De onderzoeksresultaten zijn onder de aandacht gebracht door Grote Kerk Den Haag en Taat & De Regt. Zij zijn onlangs officieel een samenwerking aangegaan, die volgens beide partijen veel voordelen oplevert.

‘Een totaalconcept op het gebied van locatie, techniek, decoratie en invulling van eten en drinken levert de opdrachtgever een aanzienlijke besparing van tijd en energie op’, aldus Remco Boelens, directeur Taat & de Regt. ‘Daarnaast gaat het bij ons juist om de toegevoegde waarde van catering in relatie tot het doel van het evenement, als ook om het creëren van een zintuiglijke beleving.’

Beide salesteams zijn deze zomer hard aan de slag gegaan om te kijken op welke manier dit voordeel vertaald kan worden naar zowel bestaande als nieuwe relaties. Iris Smith, accountmanager Grote Kerk: ‘Het is inspirerend om met Taat & de Regt na te denken en te bepalen hoe wij onze opdrachtgevers gezamenlijk gaan bedienen op deze fantastische locatie. Het geeft heel veel energie om er samen voor te gaan en de toekomst tegemoet te zien.’

De Grote Kerk biedt ruimte aan maximaal 1650 personen en beschikt over de Kerkzaal, Hoogkoor en de Van Assendelftkapel, die afzonderlijk of gezamenlijk van elkaar kunnen worden gehuurd.