De kipketen veranderde, naar eigen zeggen vanwege het succes, de voorwaarden gedurende de actie. Zo werd het aantal inwisselbare coupons op een maximum van honderd per vestiging gesteld. Klanten kregen dus geen gratis kip terwijl het menu-item wel op de vestigingen aanwezig was, zeggen de klagers.
Die claimen dat ze zelf toen maar het kipgerecht hebben besteld én betaald om hun honger te stillen. Ze willen hun geld terug en een schadevergoeding.
KFC aangeklaagd vanwege weggeefactie

KFC is gezamenlijk door diverse consumenten aangeklaagd omdat zij de gratis gegrilde kip misliepen die de keten beloofde in de Oprah Winfrey Show. In de ...
Krijg het beste van Misset Horeca in je mail
Misset Horeca houdt ambitieuze ondernemers op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de horecabranche. Schrijf je nu in voor de Misset Horeca-nieuwsbrief en ontvang gratis het actuele horecanieuws, praktische tips en adviezen op het gebied van ondernemerschap.



