Plaza Leesten gebruikt cafetaria Top 100 als marketingtool

Plaza Leesten gebruikt cafetaria Top 100 als marketingtool

Ondanks de kleine daling van plek 18 naar 27 zijn Arjan en Coby Menzing van Plaza Leesten in Zutphen blij dat ze in de cafetaria Top 100 staan. 'We ...

Het echtpaar Menzing bladert na afloop van de uitreiking van de cafetaria Top 100 in Arnhem op 28 oktober met interesse door de uitgedeelde Snackkoeriers. Ze staan op 27 en waren vorig jaar 18e.
'Het is een hele prestatie om 18e te worden en we wisten dat het moeilijk zou zijn om daar te blijven.' Toch zijn ze weer van de partij. 'Het is elke keer weer spannend.'

Marketingtool

Het is de tiende keer dat het cafetariastel in de ranking staat. 'Vijf keer met onze zaak in Vorden en nu vijf keer met De Leesten.' Hier spreekt een ervaren top-100-bedrijf. 'We gebruiken de cafetaria Top 100 als een marketingtool. We sturen persberichten naar lokale redacties en zo kom je weer in de belangstelling.' Zo weet het echtpaar Menzing nu al wat ze gaan communiceren naar de pers: 'We zijn de derde beste cafetaria van Gelderland.'

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.