Snackkoerier wordt dubbeldik magazine en krijgt eigen website

Snackkoerier wordt dubbeldik magazine en krijgt eigen website
Een klein voorproefje van de nieuwe Snackkoerier die vanaf eind december verschijnt.

Vakblad Snackkoerier wordt vanaf eind december in een nieuw jasje gestoken. Na 30 jaar in krantformaat te zijn verschenen, gaat Snackkoerier vanaf de eerstvolgende editie verder als dubbeldik magazine. met nog meer inspiratie, inhoud en diepgang. Ook krijgt het vakblad een eigen online omgeving.

Naar aanleiding van een interne evaluatie, marktonderzoek én de ontwikkelingen in de fastservicebranche, acht het team achter Snackkoerier de tijd rijp voor een nieuw hoofdstuk. De redactie streeft daarbij naar verdere verdieping van het blad, met nog meer ruimte voor inhoud, achtergrond, ontwikkelingen, inspiratie en trends uit binnen- en buitenland. Een transformatie van nieuwskrant naar een inhoudelijk magazine past bij deze doelstelling.

De tweewekelijkse verschijningen komen daarnaast samen in een maandelijkse dikkere uitgave, die elf keer per jaar verschijnt. Met dit magazine maakt Snackkoerier een kwaliteitsslag in zowel uitstraling als inhoud.

Klik hier om een abonnement af te sluiten

Snackkoerier

Online

Ook online neemt het vakblad stappen. Snackkoerier wordt in 2018 losgekoppeld van de website van Misset Horeca en krijgt een eigen online omgeving, waar vooral aandacht is voor de actualiteit van de dag. De nieuwsbrief verschijnt daarnaast twee keer per week met relevant branchenieuws. Snackkoerier blijft formeel wel onderdeel van het Misset-portfolio.

Horecava

Tijdens de Horecava 2018 is Snackkoerier aanwezig met een eigen stand om met partners en bezoekers in gesprek te gaan over de nieuwe koers. Op de beurs start ook de inschrijving van de Cafetaria Top 100 2018.  Snackkoerier staat in hal 10, stand 322.