Winnaar Imago Award van Cafetaria Top 100: 'Dit brengt ons erkenning

Winnaar Imago Award van Cafetaria Top 100: 'Dit brengt ons erkenning

Gerard Harzevoort van The Place to Be de Erven in Emmeloord beklimt vol blijdschap het podium om de Ad van Geloven Imago Award in ontvangst te nemen. ...

Deze prijs wint Harzevoort samen met zijn compagnon John Flux, omdat zij zich optimaal inzetten voor de verbetering van de imago van de branche. Marc van der Wouw, salesmanager bij Ad van Geloven, zegt over The Place to Be De Erven: ‘Jullie zijn enthousiast en onderscheidend. Een koploper op het gebied van verantwoord frituren, gebruiken groene stroom en zijn ook nog eens social media kampioen, met name door de bekende ‘Twittersnack’.’

Harzevoort is erg blij met de prijs: ‘Het is absoluut een stuk erkenning. We zijn zeer gedreven en we barsten van de ideeën. Aan veel van die ideeën geven we ook gehoor, een goed voorbeeld daarvan is de Twittersnack. Daardoor hebben we nu 1200 volgers op Twitter. Dat is toch fantastisch?’ De prijs brengt de cafetaria naast erkenning ook een stuk publiciteit. ‘Maar het is ook een mooie motivatie om nog meer ideeën uit te voeren.’

Op de vraag of hij nog iets in de pen heeft, moet Harzevoort lachen. ‘Altijd. We kijken altijd verder. Op het moment heeft iedereen van 12 jaar en ouder een smartphone. Daar willen we op inspelen, dus zijn we bezig met het ontwikkelen van een app.’ Meer kan de ondernemer er nog niet over zeggen, omdat: ‘als ik nu mijn wensen uitspreek en die technisch misschien niet mogelijk zijn, ik valse verwachtigen opwek. We zijn aan het onderzoeken wat de mogelijkheden zijn.’
Cafetaria The Place To Be De Erven eindigde in de Cafetaria Top 100 op de 55ste plaats.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.