Misset Horeca
  • Start gratis proefperiode
  • Inloggen
  • Actueel
  • Ondernemen
    • Nieuwe medewerker
    • Medewerker in dienst
    • Medewerker uit dienst
    • Horecabedrijf starten
    • Financieel gezond
    • Wetten & Regels
  • Eten & drinken
    • Menukaart
    • Recepten
    • Drankenkaart
    • Koffie & Thee
    • Seizoenen en feestdagen
  • Bediening
    • Gastbenadering
    • Digitalisering
    • Hygiëne
  • Terras
  • Interieur
    • Keuken inrichten
    • Conceptontwikkeling
    • Inrichting
  • Inspiratie
  • Inschrijven Terras Top 100

Alles over Lightspeed

  • Shutterstock
    Fooi18 dec. 25

    Onderzoek: Eén op de drie gasten wil dat fooi helemaal wordt afgeschaft

    Het geven van fooi in de horeca staat onder druk. Ruim een derde (36%) van de restaurantbezoekers in Nederland vindt zelfs dat fooien helemaal moeten worden afgeschaft.

  • Gesponsord
    Gesponsord
    Lightspeed24 nov. 25

    Gesponsord Hoe Kurkumama technologie inzet voor ultieme gastvrijheid

    Met een team dat bestaat uit wel twintig nationaliteiten ontvangt het Belgische familiebedrijf Kurkumama van Feysal Ghafelzadeh jaarlijks ruim 60.000 gasten. Het geheim van hun succes? Ultieme gastvrijheid combineren met slimme technologie, namelijk die van Lightspeed. Zo bouwt de familie verder aan hun culinaire droom.

  • Vegetarisch broodje van Sodexo: gezondheid en duurzaamheid waren focus voor corona.
    Duurzaamheid16 okt. 25

    40 procent horecagasten trekt graag de portemonnee voor duurzame gerechten

    Vier op de tien restaurantgasten is bereid extra te betalen voor gerechten die duurzaam zijn bereid. Dit blijkt uit onderzoek van kassa- en betaalplatform Lightspeed.

  • Gesponsord
    Gesponsord
    Onderzoek16 okt. 25

    Gesponsord Generatieverschillen beïnvloeden voorkeuren horecagasten

    Wat bestellen horecabezoekers in Nederland anno 2025, en hoe denken ze over gedeelde gerechten, portiegroottes en menu-aanbiedingen? Uit een grootschalig consumentenonderzoek van kassa- en betaalplatform Lightspeed onder horecabezoekers blijkt dat het eetgedrag wordt gekenmerkt door een interessante mix van traditie, persoonlijke voorkeur en interesse in vernieuwing.

  • 1735801265
    Lightspeed12 aug. 25

    Meer dan 1 op 3 Nederlanders laat zich beïnvloeden door recensies bij restaurantkeuze

    Meer dan een derde van de restaurantbezoekers in Nederland (37%) zegt dat online recensies van gasten die hen voorgingen de keuze voor een restaurant beïnvloedt.

  • Gesponsord
    Gesponsord
    sponsored content22 jul. 25

    Gesponsord Dit kleine en volledig mobiele kassasysteem bespaart je kostbare tijd

    Zodra de eerste zonnestralen verschijnen, loopt het vol op het terras. Geweldig voor de sfeer én de omzet, als alles tenminste goed draait. Want elk tafeltje extra is ook een extra handeling voor je team. Hoe zorg je ervoor dat je terras top presteert, zonder dat je medewerkers oververhit raken? 'Bij Lightspeed geloven we: slimme technologie is de sleutel tot rust, snelheid én gastvrijheid', vertelt Emine Youssef, Regional Director, Benelux Hospitality, bij Lightspeed.

  1. Vacatures

  2. Schouwburg & Concertzaal Tilburg

    Hoofd Horeca & Hospitality (gemiddeld 36 uur per week)

    Schouwburg & Concertzaal  Tilburg logo
  3. Sweet Lake Wellness B.V.

    General Manager

    Sweet Lake Wellness B.V. logo
  4. Rasamayi Foods

    Zelfstandig werkende Kok-I

    Rasamayi Foods logo
  5. The Madras Diaries

    Zelfstandig werkende Kok-I

    The Madras Diaries logo
  6. Restaurant Little India

    Zelfstandig Werkend Kok-I

    Restaurant Little India logo
Bekijk vacatures

Meer artikelen

  1. GesponsordDe digitale keuken: van papieren bon tot realtime overzicht
  2. Derde editie van Data Meets Hospitality in het teken van real-time data
  3. Horeca digitaliseert, maar benut nog lang niet alle voordelen
  4. Restaurant Dignità en Boutique Hotel de Leijhof winnen Lightspeed Hospitality Awards 2024
  5. Onderzoek 'tafel voor één': helft Nederlanders gaat wel eens alleen uit eten
  6. The Sunny Burger Co. winnaar Lightspeed Hospitality Award 2023
  7. Een derde Nederlanders ziet blurring horeca en retail wel zitten
  8. 44% horeca heeft personeelstekort: lonen omhoog en betere voorwaarden
  1. Helft minder klandizie voor horeca als gast niet kan pinnen
  2. Á la Plancha: slimme digitale terras-oplossingen, minder druk op personeel'
  3. GesponsordWijnbar Bartine: `Kwaliteit, filosofie en cross-channel-ondernemen in 2021'
  4. Nederlanders meest hoopvol over toekomst kleinere restaurants
  5. GesponsordHoreca in 2021: wat zijn de verwachtingen?
  6. Digitalisering groeit in de horeca: 'Het helpt in deze tijd'
  7. Lucratieve data voor de horeca
  • Abonneren
  • Nieuwsbrief
  • Inschrijven Terras Top 100
  • Over Misset Horeca
  • Digitaal magazine
  • Klantenservice
  • Vacatures
  • Contact
  • Adverteren

Actueel

Ondernemen

  • Nieuwe medewerker
  • Medewerker in dienst
  • Medewerker uit dienst
  • Horecabedrijf starten
  • Financieel gezond
  • Wetten & regels

Eten & drinken

  • Menukaart
  • Recepten
  • Drankenkaart
  • Koffie & Thee
  • Seizoenen en feestdagen

Bediening

  • Gastbenadering
  • Digitalisering
  • Hygiëne

Terras

Interieur

  • Keuken inrichten
  • Conceptontwikkeling
  • Inrichting

Terras Top 100

  • Michelin
  • Gault&Millau
  • Lekker

Inspiratie

  • Restaurant
  • Café
  • Hotel

Misset Horeca is onderdeel van VMN media. Lees in ons manifest waar VMN media voor staat. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid | Privacy instellingen