AH start grootschalig huismerk-offensief

AH start grootschalig huismerk-offensief

ZAANDAM - Albert Heijn start een grootscheepse campagne om het eigen merk beter op de kaart te zetten. Daartoe vraagt de supermarkt de eigen klanten ...

De publiciteitsstunt hangt samen met de start van een drie weken durende campagne, waarin AH het eigen merk promoot. In die campagne, ‘minstens zo goed, stukken goedkoper’, wordt de nadruk gelegd op de kwaliteit van de huismerkproducten. Albert Heijn laat al jaren zo veel mogelijk huismerk-producten blind testen door duizenden consumenten. Zo werden in 2006 vijfhonderd producten blind getest.

AH biedt momenteel vierduizend dagelijkse huismerkproducten. De supermarktreus ondersteunt het huismerk met een nieuwe tv-campagne. Net als in 2005 kunnen klanten ook dit jaar via de AH-website aangeven welke huismerkproducten zij missen in het schap. Dit leverde tientallen nieuwe producten op, zoals AH zoute koekjes en AH extra hygiëne afwasmiddel.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.