Apollo Hotels & Resorts steunt Pink Ribbon

Apollo Hotels & Resorts steunt Pink Ribbon

Apollo Hotels & Resorts steunt Stichting Pink Ribbon om aandacht te vragen voor borstkanker. Gedurende minimaal een jaar zijn er in alle veertien hotels van de Nederlandse hotelgroep initiatieven ontwikkeld ten behoeve van de Stichting.

De campagne ‘Slapen en Ontspannen voor Stichting Pink Ribbon’ is recent van start gegaan. Alle hotels zetten zich in met daarbij extra aandacht voor Thermae 2000. Voor een speciale prijs, waarvan een deel van de opbrengst ten goede komt aan Stichting Pink Ribbon, boekt men in alle veertien hotels exclusieve arrangementen voor Stichting Pink Ribbon, inclusief alcoholvrij welkomstdrankje.

Ook zijn er speciale ‘Sweet Dreams’ kussenslopen te koop en maakt de hotelgroep een vaste donatie per boeking over aan Stichting Pink Ribbon. Hotelmedewerkers kunnen er voor kiezen de waarde van hun kerstpakket te doneren aan Pink Ribbon.

Francesco Monaco, Managing Director Apollo Hotels & Resorts, over de actie: ‘De keuze voor Stichting Pink Ribbon hebben wij zeer bewust gemaakt omdat wij vierkant achter hun doelstellingen staan. Wij vinden het van groot belang bij te dragen aan het inzamelen van donaties om zo de financiering van voorlichtingsprojecten en wetenschappelijk onderzoek op het gebied van borstkanker mogelijk te maken’.

Stichting Pink Ribbon is een fondsenwervende organisatie die aandacht vraagt voor borstkanker. Zij heeft als doel het aantal mensen dat borstkanker krijgt te verminderen, vroege diagnose te bevorderen en de zorg voor patiënten en hun naasten te verbeteren.