Erotisch merk kleedt kamer in hotel aan

Erotisch merk kleedt kamer in hotel aan

Het erotische merk 210th opent een hotelkamer in het Londense boutiquehotel myhotel Chelsea. Op de kamer staan 210th-producten als massage-, badolie en glijmiddel en hangen sensuele foto's van het merk.

Het is voor het eerst dat een erotische merk en een hotelketen op deze wijze hun krachten bundelen. De hotelkamer van dit hotel in de Londense wijk Chelsea is volledig ingericht in kleuren en materialen die aansluiten bij de stijl van het erotische merk.

Gasten die de speciale kamer boeken kunnen er een arrangement bij nemen waarbij ze een 210th giftbox kunnen krijgen, vol met erotische artikelen en uitdagende opdrachten.

Eigenaar Sofie Rockland van 210th stelt dat het motto van het hotel 'closer together' is. 'Mijn ultieme droom was het ontwikkelen van een suite die helemaal is ingericht om mensen te verleiden om elkaar de aandacht te geven die ze verdienen. Toen myhotels van deze droom hoorde, besloten ze deze samenwerking aan te gaan'.

Als de 210th Suite in een succes wordt, dan is het de bedoeling dat er meer erotische suites worden ontwikkeld.

Bekijk deze collectie

Inrichting

Bij de inrichting van je horecazaak en je terras komt veel kijken. Je wilt dat de sfeer past bij het concept en je gasten aanspreekt. Er zijn veel aspecten waar je rekening mee moet houden. In deze collectie tips en inspiratie op het gebied van interieur en exterieur: van het interierontwerp tot meubilair en van routing tot sfeer.