InterContinental Hotels lanceert loyaliteitsprogramma

InterContinental Hotels lanceert loyaliteitsprogramma

De InterContinental Hotels Group (IHG) lanceert vandaag 3 april de IHG Business Rewards. Dit is onderdeel van het loyaliteitsprogramma voor hotelboekingen in de wereld namelijk IHG Rewards Club.

De IHG Business Rewards is een nieuw programma voor zakelijke boekingen. Het kent punten toe aan alle in aanmerking komende business-gerelateerde reserveringen zoals gastenkamers, vergaderzalen en evenementen in de meer dan 4.700 IHG-hotels wereldwijd.

In Nederland is het Amstel Hotel aangesloten bij InterContinental Hotels Group. Het Amstel Hotel staat in de Horeca Top 100 van grootste merken en bedrijven. Het bedrijf stond in 2014 op nummer 13 in de lijst.

Programma
Susanna Freer Epstein, SVP Customer Loyalty Marketing IHG: ‘De Business Rewards is een manier om leden te bedanken voor hun loyaliteit. Door de regionale programma’s te bundelen krijgen gasten een persoonlijkere ervaring.’

Alle reserveringen met IHG Business Rewards tellen mee om de IHG Rewards Club Gold of Platinum status te bereiken op voorwaarde dat hetzelfde lid reserveert bij en verblijft in een IHG-hotel.

Business Rewards
Het programma richt zich op boekers. Dat wil zeggen dat leden die kamers, vergaderzalen en evenementen in naam van anderen reserveren. De IHG Business Rewards geeft deze leden IHG Rewards Club-punten voor hun B2B-transacties. Omdat het met een wereldwijd programma kan, kunnen IHG-boekers overal reserveren in de deelnemende IHG-hotels.