Hak kiest voor Herman

Hak kiest voor Herman

Groentefabrikant Hak heeft een nieuwe bekende Nederlander in haar reclamecampagnes. Herman den Blijker wordt het nieuwe boegbeeld van de conservenfabrikant.

De spotjes met Herman den Blijker zijn vanaf 18 februari te zien op tv. De eerste campagne staat in het teken van de bonen van Hak.

Ter gelegenheid van de nieuwe campagne introduceerde Hak drie nieuwe bonenmixen. Herman den Blijker is daarmee enthousiast aan de slag gegaan in zijn keuken en daarvan kan iedereen het resultaat binnenkort zien.

Hak startte in september 2013 met de 'Lekker Hollands' campagne. Ronald Koeman trapte de campagne af en bereidde rode kool op het land, Ilse DeLange zette in 2014 appelmoes in de spotlights. In 2015 zal Herman den Blijker maaltijden en variatietips op bestaande gerechten delen door het toevoegen van bonen.

Herman den Blijker over zijn nieuwe commerciele klus: 'Hak is een oer-Hollands merk en geliefd bij heel Nederland. Het is eenvoudig, puur en eerlijk eten, vaak van dichtbij. Dat past bij mij'.