MaMa Kelly pop-up restaurant op Horecava

MaMa Kelly pop-up restaurant op Horecava

Restaurant MaMa Kelly en De Horecafabriek presenteren zich tijdens de Horecava in het vernieuwde Atrium in de RAI als pop-up versie van MaMa Kelly. Gasten van de Horecava kunnen er kip en kreeft eten, de signature gerechten van het Haagse restaurant. De pop-up heeft een eigen ingang, waardoor gasten ook na sluiting van de beurs kunnen plaatsnemen.

Chefkoks IJsbrant Wilbrenninck en Robbert Frans zullen tijdens de Horecava de signature gerechten bereiden waarbij twee producten de hoofdrol spelen: kip en kreeft, ambachtelijk bereid op de houtskoolgrill. Er kunnen 300 gasten eten, zelfs als de beurs gesloten is. De pop-up versie van MaMa Kelly biedt plaats aan 300 gasten en is tot 23:00 uur geopend.

Masterclass
MaMa Kelly is voortgekomen uit de creatieve geest van De Horecafabriek, gespecialiseerd in horecainterieur en horecaconcepten. Oprichter Rein Rambaldo bedacht samen met Koninklijke Horeca Nederland de Trend Room, een ruimte op de Horecava waar verschillende presentaties, interviews en masterclasses worden gegeven. Rein Rambaldo geeft er een masterclass ‘Succes kun je creëren’.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.