Jubilerend Thuisbezorgd.nl blikt terug op stormachtige groei

Jubilerend Thuisbezorgd.nl blikt terug op stormachtige groei

Thuisbezorgd.nl wordt 18 op 9 november 2018. Het idee achter Thuisbezorgd.nl, ontstaan tijdens een familiefeestje, is inmiddels uitgegroeid tot een beursgenoteerde multinational met vestigingen in 11 landen.

Plus meer dan 78 miljoen bestellingen in de afgelopen 12 maanden. Thuisbezorgd.nl heeft de afgelopen 18 jaar een stormachtige groei doorgemaakt: van Nederlandse startup in 2000, met een startkapitaal van 100 gulden (!), tot de beursgenoteerde multinational: Takeaway.com. Hoewel de start uitdagend was, in een tijdperk waar niet iedereen altijd online was, stroomden de bestellingen al snel binnen na de introductie van breedband internet en later de smartphones. In 2017 werd het bedrijf uitgeroepen tot het snelst groeiende bedrijf van Nederland.

TakeawayOok in 2018 laat Takeaway.com in de eerste negen maanden in elke markt een enorme groei zien. Inmiddels is Takeaway.com actief in 11 landen en de grootste online eten-bestelsite van continentaal Europa. Als marktleider, in het bestellen van eten online, heeft Thuisbezorgd.nl alleen al in Nederland in de eerste negen maanden van 2018 bijna 24 miljoen bestellingen verwerkt. Het bedrijf is inmiddels niet meer weg te denken uit de Nederlandse samenleving. Het is een verhaal van 18 jaar waar Thuisbezorgd.nl bijzonder trots op is. Elke favoriete thuisbezorgd-maaltijd van de consument
Ons aanbod van voedsel is voor de Nederlandse consument enorm divers, variërend van
pizza tot poké bowls. Van de Nederlandse bevolking boven de 16 jaar bestelt 27% wel eens bij één van de ruim 7.500 aangesloten restaurants.