In de lijst met de beste koffiezaken van Nederland bezet het Hilversumse vestiging van Doppio overigens plek 25, niet onverdienstelijk voor een bedrijf dat zo kort open is. Helemaal omdat Post helemaal geen horeca-achtergrond heeft, maar uit de wereld van het grafisch ontwerpen komt.
Hij is dan ook enorm trots op de publieksprijs. 'Fantastisch', is de breedgrijnzende reactie kort na de bekendmaking van de top100 en de publieksprijs. Die prijs kreeg hij door 594 van de bijna 8000 uitgebrachte stemmen te verzamelen.
Gratis cappuccino
Om te benadrukken dat hij de stemmers dankbaar is, liet Post tijdens het evenement in Boerderij Mereveld via Twitter al weten dat alle gasten in zijn zaak de dag erna (vandaag, dinsdag) gratis cappuccino mogen komen drinken.
Dat Post zo snel al Twittert, kenmerkt het social media gedrag van de ondernemer. 'We zijn heel actief op Twitter, Foursquare en Facebook. Via die kanalen konden we veel stemmen verzamelen. We hoefden onze volgers maar te vragen te stemmen, en zij droegen weer andere stemmers aan.'