Het rapportcijfer nam af van een 6,9 in 2005 naar een 6,7 in 2006. Ontevreden zijn de gasten over de afwisseling in het menu. Ook kwaliteit en service moet beter. Over de prijzen die de cateraar hanteert, zijn de gasten wel tevreden. En ook over de sfeer, het comfort en het klimaat zin ze beter te speken. Ook de openingstijden, de aanduiding van assortiment en prijzen en de mogelijkheden tot meenemen worden beter gewaardeerd dan in 2005.
Exclusief cijfermateriaal in Dossier
Het Nationale Cateringonderzoek is voor het vierde achtereenvolgende jaar uitgevoerd door onderzoeks- en adviesbureau Foodstep in Wageningen. Ruim 10.000 gasten van bedrijfsrestaurants gaven hun mening over bedrijfsrestaurants. Het onderzoek spreidde zich uit over de bedrijfsrestaurants die worden geëxploiteerd door de professionele cateraars, maar ook die in eigen beheer. In het Misset Catering Dossier dat vrijdag verschijnt meer exclusieve informatie uit het onderzoek.
Zie ook: Gast verschilt (Foodstep's zes verschillende types lunchers)