Samenstelling anders dan vorig jaar

Samenstelling anders dan vorig jaar

Voor de 2e editie van de Terras Top-100 schreven zich meer dan 600 bedrijven in. Na een voorselectie, waarbij het bedrijfseconomische aspect een ...

De terrassen zijn beoordeeld op uiterlijk, de geboden gastvrijheid, service en kwaliteit van de bestelling. Hoofdsponsor Unilever / Lipton Ice heeft geen invloed gehad op de samenstelling van de lijst.

Misset Horeca hoofdredacteur Peter Garstenveld zegt: ‘We hebben een selectiemethode toegepast waarin het bedrijfseconomische aspect ook een rol speelt. Daarom zijn er flinke veranderingen in de lijst vergeleken met vorig jaar. Eenmaal bij de laatste honderd worden de criteria voor iedereen gelijk.

De Terras Top-100 bevat dit jaar 101 terrassen. Door een vergissing van één van mystery guests werd in Harlingen niet het terras van Ons beoordeeld, maar dat van de buurman. Toen de fout werd ontdekt was de selectie van 100 terrassen al gemaakt. Bij het tweede bezoek aan Ons werd zo goed gepresteerd dat dit terras een hoge plaats in de lijst verdient. Waardoor alle terrassen onder Ons één plekje naar beneden schoven. Ook Bar Absolut in Arnhem dus. Die hierdoor terecht kwam op plaats 101.

» Bekijk hier de complete Terras Top-100

» Bestel hier een exemplaar van de Terras Top-100

Lees hier meer nieuws over de Terras Top-100:

De beste voorbereiding op het terrasseizoen

Van maart t/m juni gaan mystery guests en vakjuryleden – ervaren horecaondernemers en oud-winnaars – op pad om honderden terrassen te bezoeken.Ze letten op alles wat telt voor je gasten: hoe word je welkom geheten, is het terras netjes, hoe goed kent het team de kaart? Na afloop krijg je een helder rapport met scores en tips waar je echt wat aan hebt. En natuurlijk maken we de 100 beste terrassen bekend tijdens een knallende uitreiking!
Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.