Ad van Geloven wint Foodservice Award 2013 voor diepvries

Ad van Geloven wint Foodservice Award 2013 voor diepvries

Snackfabrikant Ad van Geloven heeft maandag 2 december tijdens de eerste editie van de Foodservice Awards de award voor Diepvries gewonnen. Het bedrijf laat hiermee Unilever Ice Cream & Frozen en Aviko achter zich. Deze branchegenoten eindigden respectievelijk op de tweede en derde plaats in de categorie Diepvries.

Maandag 2 december zijn bij Huis ter Duin in Noordwijk voor het eerst de Foodservice Awards uitgereikt. Een nieuw initiatief van Misset Horeca. Naast categoriewinnaar voor Diepvries werd Ad van Geloven (onder andere Mora, Hebro en Welten snacks) derde in de overall-ranglijst met 7,52 punten. Het bedrijf staat in deze ranglijst achter Uniliver Food Solutions (7,62) en United Coffee (7,56).

In totaal zijn 43 leveranciers uit zes productgroepen door grossiers en formules beoordeeld op vijf criteria: productaanbod, innovativiteit, operational excellence, kennis en samenwerking. Op de twee laatste criteria scoort Ad van Geloven over alle categorieën als allerbeste fabrikant. In de categorie diepvries wint Ad van Geloven ook op productaanbod. Op innovativiteit scoort de snackfabrikant een derde positie in haar categorie. In operational excellence is Ad van Geloven weer koploper in het segment diepvries.

Ad van Geloven

Snackfabrikant Ad van Geloven heeft een totaalscore van 7,52 voor de vijf criteria samen. De categorie Diepvries scoort een gemiddelde van 6,93.

De FSA zijn een initiatief van Misset Horeca. Het achterliggende onderzoek wordt uitgevoerd door EFMI Business School met ondersteuning van FSIN, het Fooservice Instituut.

Wilt u het volledige rapport omtrent de Foodservice Awards bestellen? Stuur dan een e-mail naar Misset Horeca. De kosten voor het rapport bedragen 399 euro.