Tv-commercial Kwekkeboom primeur voor Royaan

Tv-commercial Kwekkeboom primeur voor Royaan

Snackfabrikant Royaan heeft een televisiecommercial ontwikkeld voor de introductie van de 'krokante Kwekkeboom-bitterbal uit de oven'. Niet eerder zette de snackfabrikant dit middel in voor de introductie van een snack in het retailkanaal.

De tv-commercial is onderdeel van de introductie van een geheel nieuw assortiment oversnacks in de supermarkt, zo laat Royaan weten.

Ovensnacks

In augustus maakte ceo Bart Bakker in een exclusieve presentatie aan Snackkoerier melding van de lancering van een assortiment ovensnacks met een gepatenteerde krokante korst-technologie.

Foodservice

Royaan startte met de introductie in de foodservice, maar liet destijds ook weten 'later dit jaar' ook het retailkanaal te gaan bedienen.

In een uitgebreid video-interview met Snackkoerier ging hij dieper in op de discussie over productexclusiviteit voor de foodservice.

Bitterbal

De introductie in het retailkanaal gaat gepaard met een tv-commercial over de krokante bitterbal uit de oven.

De commercial is ontwikkeld in samenwerking met McCann Amsterdam en de Zweedse regisseur Magnus Renfors van Hobby Film.