“We hebben nu al zo’n 25% meer inschrijvingen dan vorig jaar met nog 2 weken te gaan. En we lijken af te stevenen op een groei van 50 procent”, aldus Ben Gosman, directeur van Free Style events & promotions, dat de volledige organisatie en communicatie van het evenement verzorgt. Inschrijven kan tot 2 augustus www.reclamezeildag.nl
De reden van dit succes laat zich verklaren door enerzijds het gemak van de nieuwe website met een online inschrijfmodule, ontworpen door APM. Anderzijds zijn het de extra communicatie-inspanningen van Free Style, waardoor het evenement nu de aandacht krijgt die het verdient. Bovendien lijkt er toch een positieve wind binnen de bureaus te waaien deze zomer. Reclame- en mediabureau’s laten van zich horen en willen er allemaal weer bij horen.
Het belooft een geweldige dag te worden waar nog lang over nagepraat zal worden in de branche. DJ’s van Radio Noordzee 100.7 FM, hoofdsponsor van de Nautique Reclame Zeildag, zullen het evenement muzikaal omlijsten en aan het eind van de dag wacht weer de traditionele zak patat.
In de afgelopen jaren heeft het evenement een neergaande lijn in inschrijvingen vertoont en vorig jaar leek het er zelfs even op dat het evenement afgelast zou worden. Het is voor het eerst sinds jaren dat hier weer verandering in komt.