Incentive Holland tevreden over Vendex-event

Incentive Holland en opdrachtgever Vendex KBB kijken tevreden terug naar het evenement rondom de nieuwe bedrijfsfilosofie en de naamsverandering van de retailgroep. Op het evenement op het Media Park in Hilversum werd aan ruim 2.500 managers van aangesloten winkelketens de nieuwe naam gepresenteerd: Maxeda, met de daarbij horende bedrijfsfilosofie 'A passion to Serve'.

De nieuwe naam van de retailgroep is Maxeda, een naam die centraal staat voor de gezamenlijke koers, ambities en bedrijfscultuur van de aangesloten winkelketens. Maxeda onderstreept dat “de keuze voor Incentive Hollandis gebaseerd op het feit dat zij logistiek omvangrijke meetings en events met klasse en uiterste nauwkeurigheid uitvoeren”. Na de presentatie van de nieuwe naam op het mediapark te Hilversum volgde een aantal workshops van onder meer de Bijenkorf, V&D, Hema, M&S Mode en Claudia Sträter. Het geheel werd afgesloten met een spectaculaire show.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.