Volgens senior business manager Geert Samplonius kunnen door mystery shopping sterke en zwakke aspecten van het bedrijf worden blootgelegd. 'Een goed opgezet en uitgevoerd mystery shopping programma werkt motiverend en is verbeteringsgericht.' Naast onderzoeken zoals de Terras Top 100 helpt AQ Services bedrijven in allerlei branches met het in kaart brengen van hun dienstverlening. 'Het mystery visit is een momentopname. Maar wel één waaruit belangrijke conclusies kunnen worden getrokken. Ieder bedrijf in deze lijst ontvangt het mystery visit rapport. Door dit goed door te nemen kan de ondernemer verbeterpunten in kaart brengen. Het rapport houdt als het ware een spiegel voor.'
AQ Services zorgt voor mystery visits

Voor de samenstelling van de Terras Top 100 is goede jurering noodzakelijk. Misset Horeca werkt hiervoor samen met AQ Services uit Den Haag. Dit bedrijf ...
De beste voorbereiding op het terrasseizoen
Van maart t/m juni gaan mystery guests en vakjuryleden – ervaren horecaondernemers en oud-winnaars – op pad om honderden terrassen te bezoeken.Ze letten op alles wat telt voor je gasten: hoe word je welkom geheten, is het terras netjes, hoe goed kent het team de kaart? Na afloop krijg je een helder rapport met scores en tips waar je echt wat aan hebt. En natuurlijk maken we de 100 beste terrassen bekend tijdens een knallende uitreiking!
Krijg het beste van Misset Horeca in je mail
Misset Horeca houdt ambitieuze ondernemers op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de horecabranche. Schrijf je nu in voor de Misset Horeca-nieuwsbrief en ontvang gratis het actuele horecanieuws, praktische tips en adviezen op het gebied van ondernemerschap.
