Ondernemers laten De Pier weer bruisen

Ondernemers laten De Pier weer bruisen

De Pier in Scheveningen is al weer twee maanden open. Negen food- en horecaconcepten hebben inmiddels een plekje op de vernieuwde trots van Scheveningen. Het lijkt aan te slaan: 'In de eerste twee maanden kregen we 600.000 bezoekers over de vloer.'

Toen bekend werd dat De Pier gerenoveerd zou worden en er plaats zou zijn voor creatieve food- en horecaconcepten, stroomden de aanvragen binnen. General manager Herman Smit: 'We kregen zo'n 70 aanvragen en hebben er uiteindelijk zorgvuldig 9 geselecteerd.' Volgens Smit zijn de huurders ook partner. 'We doen veel in overleg en als er nieuwe concepten bijkomen bespreken we dat.' Momenteel ligt de focus voor De Pier niet op Horeca. 'Zeg nooit 'nooit', maar voor nu richten we ons op retail.'

Bekijk hieronder een foto-overzicht van de concepten en lees een uitgebreid portret van De Pier en de food- en horecaconcepten in de nieuwe Misset Horeca die zaterdag 17 oktober verschijnt.