Seafood Bar lanceert Maaltijd-abonnement

Seafood Bar lanceert Maaltijd-abonnement

The Seafood Bar komt met een nieuw initiatief om de coronacrisis het hoofd te bieden. Het familiebedrijf lanceert het Maaltijdabonnement. Dit zijn tweepersoonsmaaltijden en The Seafood Bar doet er ook een cadeaubon bij die na de crisis verzilverd kan worden.

Om de crisis het hoofd te bieden, en op verzoek van vele vaste gasten die graag wilden steunen, lanceert familie de Visscher van The Seafoodbar een abonnement voor thuismaaltijden.

'De huur loopt door. Een deel van de loonkosten lopen door en de verliezen zijn enorm', aldus Pepijn de Visscher. 'Straks mogen we open onder restricties, zoals afstand tussen de tafels of een maximaal aantal gasten. Deze crisis gaat nog een hele tijd duren en dan hebben we alternatieven nodig. Het is aanpassen of sterven.'

In de zoektocht om deze crisis het hoofd te bieden doet The SeaFood Bar we allerlei proeven. De Visscher: 'Twee weken geleden zijn we gestart met thuispakketten, die mensen eenvoudig zelf kunnen opwarmen. Dat liep zo goed dat we vorige week een Drive-In hebben geopend aan de A10-Zuid. En nu lanceren we abonnementen.'

Maaltijd-abonnement The Seafood Bar

Klanten kunen kiezen uit wekelijks, om de week of iedere vier weken. De maaltijd is voor twee personen en bestaat uit kreeftensoep, scampi’s in kruidenboter, verse zalm, kabeljauw en gerookte vis.

The Seafood Bar aan de Van Baerlestraat in Amsterdam
The Seafood Bar aan de Van Baerlestraat in Amsterdam.

In combinatie met een fles wijn kost het €55. Mensen die een abonnement afsluiten krijgen bij iedere maaltijd een cadeaubon van €8, die ze later als we open zijn kunnen verzilveren.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.