De omzet van de maker van onder meer Dior-parfum, Zenith-horloges en Moët & Chandon-champagne bedroeg in de eerste periode van dit jaar 3,8 miljard euro. Dit is 7 procent hoger dan een jaar eerder. De omzet van de horlogedivisie steeg, op basis van bestaande activiteiten, met 27 procent tot 189 miljoen euro. Deze overtrof alle verwachtingen van analisten.
Louis Vuitton verkoopt meer dure horloges

PARIJS - De Franse producent van luxegoederen Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) heeft in het eerste kwartaal van dit jaar meer verkocht dan verwacht. Vooral de exclusieve horloges vlogen over de toonbank. Dit maakte het concern woensdag bekend.
Krijg het beste van Misset Horeca in je mail
Misset Horeca houdt ambitieuze ondernemers op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de horecabranche. Schrijf je nu in voor de Misset Horeca-nieuwsbrief en ontvang gratis het actuele horecanieuws, praktische tips en adviezen op het gebied van ondernemerschap.



