Gedurende 11 showavonden bezoeken meer dan 145.000 gasten een volledig uitverkocht Ahoy Rotterdam. Cuisine on tour is trots op het feit dat ze voor het vierde jaar op rij de culinaire invulling mogen verzorgen in het VIP-dorp. Amstel Bier koos, na het uitschrijven van een pitch, opnieuw voor Cuisine on tour als culinair partner. 'Creativiteit en de culinaire vertaling van het ‘Amstel gevoel’ gaven unaniem de doorslag', aldus Bettina van Klaveren, inkoopmanager bij Amstel.
Bites van de lopende band
Gasten mogen dit jaar wederom veel gezelligheid en lekkernijen verwachten, maar ook veel live beleving en unieke food concepten zoals desserts op grote hoogte en Amstel bites vanaf een lopende band. Op veler verzoek is ook de ‘Vriendenplank’ weer terug op het menu. 'Ruim 70 collega’s zetten zich de aankomende dagen in om per avond 13.000 vrienden van Amstel Live culinair in de watten te leggen. We zijn erg dankbaar een bijdrage te mogen leveren aan dit fantastische project', aldus Joris Wijnands, operationeel directeur Cuisine on tour.