Sodexo lanceert pop-up Peko Peko

Sodexo lanceert pop-up Peko Peko

Peko Peko - Japans voor 'knorrende maag' - is Sodexo's nieuwste pop-up concept dat draait om ramen, een authentiek Japans noedelgerecht.

Ramen is een soep die bestaat uit noedels, een rijke bouillon en diverse toppings. Ook in Nederland is deze maaltijdsoep populair. In de Peko Peko pop-up kunnen gasten kiezen uit zes vaste ramen (vegetarisch, vlees of vis), met daarbij een Japans bijgerecht zoals yakitori of dim sum. Alle ramen zijn vers bereid met de beste ingrediënten en hebben als basis één van de drie rijke bouillons. Dé ideale combinatie van de gezonde Japanse keuken en hedendaags comfortfood.
Peko PekoSusan Verheijen, Manager Service Development bij het Food Platform van Sodexo: 'Pop-up concepten zorgen voor verrassende elementen in de restaurants van onze klanten. Na een tijdje worden de pop-ups weer vervangen door een andere variant. Met deze afwisseling naast ons dagelijkse gevarieerde assortiment blijven we onze gasten verrassen. En dat blijkt, want de eerste reacties zijn uitermate positief.'

Sodexo

In Nederland verzorgt Sodexo met zo’n 4.000 medewerkers het volledige scala aan facilitaire diensten, waaronder cateringservices, voor het bedrijfsleven, industrie, overheidsdiensten, ziekenhuizen, zorginstellingen, hogescholen, universiteiten en offshore-installaties. Sodexo staat met een jaaromzet van € 377 miljoen euro op de tweede plek in de Top 25 Grootste Cateraars van Nederland.