Kwalitaria lanceert nieuwe website

Kwalitaria lanceert nieuwe website

Optimaal voor mobiel gebruik en technologisch innovatief; dat zijn de sleutelwoorden van de nieuwe website die Kwalitaria heeft gelanceerd.

Kwalitaria heeft maandag 6 februari zijn nieuwe website gelanceerd. De site kwalitaria.nl is helemaal geoptimaliseerd voor mobiel gebruik en maakt volgens de formule gebruik van innovatieve digitale technologie.

Gebruiksgemak

Bij Kwalitaria wordt momenteel 70 procent van de online bestellingen via een smartphone of tablet geplaatst. De nieuwe website van de cafetariaformule zorgt voor een optimale gebruikservaring bij de consument. 'Het hart van de website is gebruiksgemak', zegt marketingmanager Martijn Boone. 'Als de consument toestemming geeft, toont de website altijd de dichtstbijzijnde Kwalitaria. Je kan direct zien of de locatie open is en of je bij jouw favoriete Kwalitaria online kunt bestellen. Iedere locatie heeft een eigen website. Hiermee maken we het voor de franchiseondernemer makkelijk om snel online lokale acties onder de aandacht te brengen.'

Verder uitbreiden

De nieuwe website is tot stand gekomen door een partnership met Communiq, een fullservicereclamebureau met een passie voor franchise. Martijn Boone: 'Komend jaar gaan we kwalitaria.nl verder uitbreiden en optimaliseren. We maken het voor de consument steeds makkelijker en leuker. Daarnaast gaan we lokale marketing verder professionaliseren.'