Media: Duitse overheid wil 2G-plus voor horecabezoek
De Duitse regering is van plan een testplicht in de horeca in te voeren voor mensen die zijn gevaccineerd of besmet zijn geweest met covid-19. Met dit zogeheten 2G-plus-beleid wil bondskanselier Olaf Scholz de opmars van de omikronvariant stuiten, melden Duitse media.

















