Albron opent drie horecaconcepten in centrum Almere

Albron opent drie horecaconcepten in centrum Almere

Albron, van huis uit een cateraar, begeeft zich meer en meer op de horecamarkt. Met de opening van een Starbucks, een vestiging van broodconcept Le Perron en het zelf ontwikkelde gourmet frites-formule Frites Affairs in het centrum van Almere onderstreept Albron dat nog maar eens.

Albron opent deze week een Starbucks en een vestiging van broodconcept Le Perron in Almere Centrum. In maart 2020 volgt de opening van het door Albron ontwikkelde Frites Affairs; een gourmet frites formule.

De opening van deze drie horecaconcepten in Almere Centrum maken onderdeel uit van de strategische samenwerking tussen Albron en Unibail-Rodamco-Westfield. In juni 2019 werd al een Anne&Max vestiging geopend in de versmarkt 'Fresh' in de Mall of the Netherlands en in het voorjaar van 2020 opent ook in Stadshart Zoetermeer een Frites Affairs.

Le Perron

Bij Le Perron draait het om ambachtelijk versgebakken brood met een Franse twist. Het proces van het bakken van brood kan worden gevolgd in de rijskast die goed zichtbaar is vanaf de straat.

In het design zijn verschillende elementen uit de bakkerij terug te vinden. Zo zijn er tegeltjes gemaakt van zoutdeeg, en is een deel van de muur gemaakt van de bakvormen van stokbroden.

Le Perron gaat op 20 februari open aan de Diagonaal 22 en heeft een oppervlakte van 70 m2. Twee dagen later opent Albron een 164 m2 grote vestiging van Starbucks aan de Schutterstraat 11.

Frites Affairs

Bij Frites Affairs staat het ambacht van het bakken van heerlijke verse frites centraal. De locatie heeft een eigentijdse uitstraling met een vleugje nostalgie, die is terug te zien in de ouderwetse tegeltjes en aardappelmanden in het interieur. Frites Affairs opent op een later moment in de kiosk van 22 m2 aan de Schutterstraat

Bart van Twillert, Country Manager Nederland bij Unibail-Rodamco-WestfieldWe hebben in Albron een professionele partner gevonden, die ruime ervaring heeft in het exploiteren van verschillende foodconcepten en daarnaast goed weet in te spelen op de specifieke behoeften van de bezoekers van onze winkelcentra.’

Jan-Willem Hilbron, Directeur Horeca & Hospitality bij AlbronCustomer experience staat bij ons altijd centraal. We hebben er heel veel vertrouwen in dat de mix van deze drie aantrekkelijke foodconcepten; Starbucks, Le Perron en Frites Affairs, echte meerwaarde biedt voor zowel de winkelcentra als hun bezoekers. We zijn er trots op nu ook te mogen bijdragen aan een ultieme winkelbeleving in Almere Centrum.’