Woertman Nederland en Acai Benelux organiseren kennisevent

Woertman Nederland en Acai Benelux organiseren kennisevent

Woertman Nederland en Acai Benelux organiseren op 4 en 5 februari 2019 het kennisevent 'de slimme menukaart'. Tijdens het event wordt antwoord gegeven op vragen als Wat is een slimme menukaart en Hoe haal je meer omzet uit je menukaart?

Tijdens dit kennisevent neemt Carlijn Bröring de deelnemers mee in haar reis van concept naar realisatie van haar eigen horecazaak The Food Club. Ze laat zien hoe zij in de huidige consumptiemaatschappij omgaat met trends en succesvolle implementatie.

Paul Geene, key account adviseur bij Woertman Nederland, gespecialiseerd leverancier van professionele horeca- en bakkerij apparatuur en Sjoerd van der Eng, junior concept ontwikkelaar Acai Benelux, distributeur van hoge kwaliteit tropisch bevroren fruit voor bowls en smoothies, gaan in op het altijd uitdagende vraagstuk ambacht versus capaciteit: hoe krijg je de logistiek kloppend en goed lopend?

Joost Snel, mede eigenaar Acai Benelux, staat tijdens zijn sessie stil bij menu marketing: hoe ga je slim om met aandacht en hoe creëer je perceptie? En last but not least vertelt Martijn Holtes, Social Mountaineer, over het slim inzetten van social media en hoe je dit handig kunt inrichten. Afsluitend is er een borrel met alle tijd om te netwerken.

Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden voor het kennisevent in Nieuwegein op maandagmiddag 4 februari of dinsdagavond 5 februari.