nieuws

Inci uit Rotterdam verkozen tot beste bezorgrestaurant van Nederland

Restaurant 874

Voor het vijfde jaar op een rij kondigt Thuisbezorgd.nl de winnaars aan van de Best Restaurant Awards 2018 verkiezing. Restaurant Inci mag zich dit jaar, dankzij de vele goede beoordelingen, de landelijke winnaar noemen.

Inci uit Rotterdam verkozen tot beste bezorgrestaurant van Nederland

Met de winst laat dit Rotterdamse restaurant 786 concurrenten achter zich. Naast de landelijke winnaar publiceert Thuisbezorgd.nl ook de volledige lijst met winnaars per stad en categorie. Samen vormen deze een overzicht van de best beoordeelde restaurants door heel Nederland.

787 genomineerden

De Best Restaurant Awards van Thuisbezorgd.nl zetten de meest geliefde bezorgrestaurants in Nederland in de schijnwerpers. Van de ±7500 restaurants in Nederland werden er slechts 787 genomineerd. De restaurants werden gekozen op basis van de gemiddelde score van de kwaliteit van het eten en de snelheid van de bezorging. In december werden Thuisbezorgd.nl klanten gevraagd om hun favoriete restaurants te steunen door een review te plaatsen op het platform. De resultaten werden vervolgens berekend over de verkiezingsperiode en gecheckt op fraude; waarna uiteindelijk de landelijke-, regionale- en categoriewinnaars werden benoemd.

Inci uit Rotterdam mag zich nu de trotse winnaar noemen van de landelijke Best Restaurant Award 2018 en wint daarmee een uitgebreid prijzenpakket. Het pakket bestaat uit een selectie van promotiematerialen en een splinternieuwe e-bike t.w.v. €995.

beste bezorgrestaurant

Mustafa Kabadayi, eigenaar van Inci: ‘Het winnen van de Best Restaurant Award 2018 laat zien dat wij staan voor kwaliteit. We nemen ons werk heel serieus en zijn experts in ons vakgebied’. Alle deelnemende restaurants zien gedurende de campagne een toename in het aantal bestellingen via het platform.

Focus op reviews

De verkiezing is dit jaar gebaseerd op reviews. ‘Goede reviews zijn zeer belangrijk voor zowel het restaurant als de consument’, zegt Joey Bloemendal, Head of Sales bij Thuisbezorgd.nl. ‘Restaurants met betere reviews hebben een hogere zichtbaarheid op het platform. De consument heeft op deze manier een goed en makkelijk overzicht van welke restaurants beter scoren omtrent de kwaliteit van het eten en de snelheid van de bezorging. Op deze manier waarborgen wij de algemene klanttevredenheid. Reviews zijn dan ook noodzakelijk om een onderscheidende klantervaring te kunnen garanderen.’

Reageer op dit artikel