Hilton verandert naam en logo

Hilton verandert naam en logo

Hilton Worldwide kondigt een nieuwe identiteit voor het merk aan. Ze plakken het credo '& Resorts' aan hun naam en verwerken het in hun logo.

De nieuwe naam is bedoeld om duidelijker scheiding aan te brengen tussen moederbedrijf Hilton Worldwide en het hotelmerk. Daarnaast moet de vernieuwing het grote portfolio van het merk ‘meer holistisch representeren’.

‘Generaties reizigers delen een sterke verbintenis met ons merk’, zegt Dave Horton, hoofd van het Hilton Hotels & Resorts merk wereldwijd in het internationale blad Hotels. ‘Onze naam en het merk zijn zowel herkenbaar als krachtig. Deze evolutie reflecteert de moderne stijl en wereldklasse van onze resorts die ons merk van vandaag de dag kenmerken.’

De verandering in het logo kondigt ook een nieuwe grote marketingcampagne aan. Eerder dit jaar introduceerde Hilton al een wereldwijde advertentiecampagne met de leus: ‘Blijf bij Hilton, ga overal naartoe.’ (Stay Hilton, Go everywhere).

Bekijk deze collectie

Inrichting

Bij de inrichting van je horecazaak en je terras komt veel kijken. Je wilt dat de sfeer past bij het concept en je gasten aanspreekt. Er zijn veel aspecten waar je rekening mee moet houden. In deze collectie tips en inspiratie op het gebied van interieur en exterieur: van het interierontwerp tot meubilair en van routing tot sfeer.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.