Hij introduceert nieuwe begrippen als ‘Bereikrijk’, ‘Binnenvoelbaar’, ‘Luistergevig’, ‘Oplosselijk’, ‘Verrasvast’, ‘Verwenzaam’ en ‘Teruglustig’. In het boek delen negenentwintig markante professionals hun visie op gastvrijheid en dienstverlening, waaronder: Bob Hutten (CEO Hutten Group), Rob Hermans (CEO Fletcher Hotels), Mark Haak Wegmann (CEO Center Parcs Europe), Charles van Goch (CEO Mise en Place), Job Heilijgers (Oprichter Regardz) en de directies van Hotelscholen in de Benelux. Deze negenentwintig gastschrijvers maken het boek compleet en geven de lezer een brede blik in de wereld van hospitality.
Derde boek van Van Bussel
Luc van Bussel (1964) is ondernemer, spreker en auteur. ‘Gastgevers in Geluk’ is zijn derde boek. In 2008 schreef hij het boek ‘Infarct, de naderende stilstand van Nederland’ en organiseerde het eerste Nationale File Forum. In 2013 publiceerde hij ‘Alles Kan Beter, 10 Succesfactoren voor duurzame groei”. Luc van Bussel is vanaf 2013 CEO van Regardz Hospitality Group.