Succesvol POP 2004, trefpunt voor instore marketing& communicatie

POP 2004 was op 13 en 14 oktober 2004 hét trefpunt voor instore marketing & communicatie. Een kleine 900 bezoekers, hebben zich laten informeren over de laatste ontwikkelingen binnen hun vakgebied.

Het doel van organisator, International Exhibition Partners (IEP), was een vakevenement te organiseren, waarbij kennisoverdracht en zakendoen op hoog niveau centraal stonden. Dat dit gelukt is, blijkt volgens de organisatie uit het feit dat zowel de bezoekers als exposanten van POP 2004 hebben aangegeven dat hun verwachtingen zijn waargemaakt. Zij waardeerden het evenement met een overall cijfer 7. Het waarderingscijfer voor de seminars was eveneens een 7.

Volgens IEP zien steeds meer bedrijven het belang in van instore marketing & communicatie en houden zij zich hier ook op management niveau mee bezig. Dit blijkt uit het feit dat 74% van de bezoekers beslissingbevoegd was. Deze ontwikkeling wordt mede bekrachtigd doordat bijna de helft van deze mensen aangeeft naar aanleiding van hun bezoek aan POP 2004 binnen 6 maanden denkt over te gaan tot aankoop van instore marketing producten.

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.