Albron traint alle cateringmedewerkers in ´Ik Kies Bewust´

Albron traint alle cateringmedewerkers in ´Ik Kies Bewust´

Gasten van de bedrijfsrestaurants van Albron kunnen vanaf nu dagelijks kiezen uit broodjes, soepen, salades of maaltijden met het Ik Kies Bewust-logo. ...

Naast de accreditatie om recepturen van het logo te voorzien, is Albron de eerste cateraar die van de Stichting Ik Kies Bewust het logo op het ´buffet-concept´ mag gebruiken.

Het Ik Kies Bewust-logo is in 2007 in succesvol geïntroduceerd door de Stichting Ik Kies Bewust. Doel van de Stichting is om een gezondere leefstijl onder Nederlandse consumenten te stimuleren. Het logo is inmiddels zichtbaar op honderden producten, die voldoen aan strenge eisen wat betreft verzadigd vet, transvet, toegevoegd suiker en zout.

Meer berichten over Albron:

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.