Grootste terrasirritatie: wachten op rekening

Grootste terrasirritatie: wachten op rekening

Het te lang moeten wachten op de rekening is klacht nummer 1 op het terras. Dat blijkt uit een analyse van gegevens van bedrijven uit de Misset Horeca ...

Plakkerige tafels en menukaarten zijn de tweede grote bron van irritatie. Daarna volgen het niet vragen van het personeel of alles naar wens was en het storend debrasseren. Irritatie nummer 5 zit in de kwaliteit van de bestelde waar: geen servetten en geen prikkertjes bij de bitterballen. Andere irritaties betreffen de aankleding en het comfort van het terras (geen planten, geen kussentjes).

» Bekijk hier de complete Terras Top-100

» Bestel hier een exemplaar van de Terras Top-100

Lees hier meer nieuws over de Terras Top-100:

De beste voorbereiding op het terrasseizoen

Van maart t/m juni gaan mystery guests en vakjuryleden – ervaren horecaondernemers en oud-winnaars – op pad om honderden terrassen te bezoeken.Ze letten op alles wat telt voor je gasten: hoe word je welkom geheten, is het terras netjes, hoe goed kent het team de kaart? Na afloop krijg je een helder rapport met scores en tips waar je echt wat aan hebt. En natuurlijk maken we de 100 beste terrassen bekend tijdens een knallende uitreiking!
Bekijk deze collectie

Menukaart

De menukaart is misschien wel het belangrijkste onderdeel van de bedrijfsvoering. Hier staat immers datgene wat je verkoopt. Hoe maak je een menukaart, wat zet je erop en welke prijzen horen daarbij? In deze collectie tips en inspiratie voor het maken van een winstgevende menukaart.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.