'Horecabier' Olm in supermarkt

'Horecabier' Olm in supermarkt

Olm, het underdogbier dat alleen nog verkrijgbaar is in de horeca, gaat zijn product nu ook verkopen in supermarkten. Dit jaar zet Olm de stap naar ...

Directeur Mark Schneider van Olm meldt dat er veel belangstelling is vanuit het retailkanaal. ‘Verschillende ketens hebben zich zelf bij mij gemeld. We zijn serieus in gesprek’, zo laat de voormalig Heineken-man weten in het Marketingtribune. Schneider meldt verder dat Olm in gesprek is met een thuistapfrabrikant.

Doordrinkbier
Olm werd in 2003 gelanceerd als ‘doordrinkbier’ voor studenten. Het bier is tot op heden alleen verkrijgbaar als tapbier in cafés. Olm heeft de focus op lage prijzen losgelaten en wil zich profileren als underdogmerk dat het opneemt tegen de grote concurrenten.

Zie ook:
Olm zoekt expansie in Grolsch-gebied (sept. 2005)

Horecabier Olm in supermarkt

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.