Nieuwe marketing manager Heineken

Nieuwe marketing manager Heineken

Herwin van den Berg verlaat na acht jaar op eigen verzoek Heineken Nederland om het zelfstandig ondernemerschap op te pakken. Opvolger Hans Böhm komt ...

Herwin van den Berg (41) begon zijn carrière bij Heineken als trade marketing manager. In 2004 werd hij marketing-directeur Heineken Nederland. Onder zijn verantwoordelijkheid zijn vele commercials en campagnes tot stand gekomen.

Van de introductie van Heineken Extra Cold en de lancering van de nieuwe Heineken.nl tot recentelijk het grote internationale reclamesucces sinds jaren: de Walk-in Fridge. Herwin van den Berg zal als adviseur betrokken blijven bij de merken van Heineken Nederland.

Per 1 november neemt Hans Böhm (37 jaar) de functie van marketing directeur Heineken Nederland over. Böhm (zie foto) is nu nog werkzaam in Amsterdam als projectmanager Heineken Innovation Western Europe. Hans Böhm startte zijn loopbaan bij Heineken als trainee. Daarna deed hij gedurende acht jaar commerciële ervaring op als brandmanager Heineken en National Accountmanagement Retail.

Vervolgens werkte Böhm vier jaar bij Ahram Beverages in Egypte. Na de overname van dit bedrijf door Heineken was Böhm hier als eerste Nederlander respectievelijk directeur marketing en commercieel directeur.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.