Albron lanceert nieuwe formule; Onze Keuken

Albron lanceert nieuwe formule; Onze Keuken

Albron lanceert een nieuwe formule voor bedrijfsrestaurants: Onze Keuken. Deze formule speelt in op de huidige consumententrends en staat voor lekker en vers eten en drinken in een huiselijke sfeer, aldus de cateraar.

Met de formule, die al op een tiental pilot locaties succesvol draait, zet Albron eten & drinken weer écht centraal in haar bedrijfsrestaurants. De vier hoofdingrediënten van Onze keuken zijn:

Lekker eten en drinken met iedere dag huisgemaakte soep, vers gebakken brood, huisgemaakte broodsalades, gezonde salades en verse smoothies.

De medewerkers vormen de keukenbrigade. Zij gaan weer zelf bereiden en ondernemen op locatie en zijn daardoor trots op hun gerechten en Onze Keuken.

Met minimale investeringen wordt op locatie een open keuken gerealiseerd met een ambachtelijke, huiselijke uitstraling door gebruik van warme materialen zoals krijtborden en hout en een ouderwetse soeppan.

Door gasten te betrekken voelt iedereen zich welkom in Onze Keuken. Dit uit zich in onze medewerkers die inspelen op lokale wensen en onze gasten die invloed hebben op het menu. Daarnaast speelt duurzaamheid een belangrijke rol. Minimaal 40% van het assortiment is duurzaam en diverse presentatiematerialen voor Onze Keuken worden gemaakt bij SW-bedrijf Promen.

Zorg en aandacht voor de mens staan centraal in Onze Keuken. Dit komt tot uiting in de vakbekwaamheid en betrokkenheid van medewerkers en de tevredenheid van gasten. Rogier Claessens, Formulemanager bij Albron: ‘Met Onze Keuken gaan we terug naar de basis, weer zelf eten bereiden. Onze medewerkers zijn daardoor ook trotser op hun producten en hebben meer plezier in hun werk. Dit leidt tot hogere tevredenheid bij de gast en daar doen we het voor.’